تیزر و فیلم صنعتی

لوگو موشن

به طور کلی همه انیمیشن‌ها از قرار گرفتن چند تصویر به صورت پشت سر هم و پی در پی، ساخته می‌شوند. در انیمیشن‌های دو بعدی، تصاویر نقاشی شده با دست یا کامپیوتر، فریم به فریم نشان داده می‌شوند و در انیمیشن‌های سه بعدی، مدل‌های کامپیوتری به آهستگی حرکت کرده و با گرفتن عکس‌های پشت سر هم از آن‌ها، یک تصویر متحرک تشکیل می‌شود.

در ساخت انیمیشن به روش استاپ موشن(Stope motion)، به جای استفاده از نقاشی، از عروسک‌ها و مدل‌های واقعی استفاده می‌شود. این کار به این صورت انجام می‌شود که عروسک را کمی حرکت می‌دهند، سپس از آن عکس گرفته می‌شود و آنقدر این عمل را تکرار می‌کنند تا حرکت تصویر را به بیننده القا کنند.

 

.

استاپ موشن

 

شاید تا به حال دیده باشید که لوگوی یک برند خاص به صورت متحرک در ابتدا یا انتهای یک ویدئوی گرافیکی یا یک تیزر تبلیغاتی نشان داده می‌شود.

لوگو موشن روشی است که در آن یک آرم به وسیله صدا و نمادهای گرافیکی متحرکت به صورت متحرک در می آید. درواقع  لوگوی متحرک یکی از زیر شاخه‌های علم گرافیک است که با استفاده از دیگر تکنیک‌ها اعم از انیمیشن و طراحی موشن گرافیک، اقدام به طراحی لوگوی متحرک میکند.

هدف اصلی در ساخت لوگوی متحرک یا لوگو اینترو (Logo Intro) ، برندسازی نام شرکت به وسیله‌ی لوگوی متحرک شرکت است.

لوگوی متحرک می‌تواند لوگو و نماد شرکت‌ها را با استفاده از برنامه و نرم‌افزارهای کامپیوتری به‌ صورت خلاقانه‌ای به مخاطبان معرفی کند. یک لوگوی متحرک تاثیر گذاری بیشتری نسبت به یک لوگوی بی تحرک دارد.

از طرفی امروزه لوگو موشن به تنهایی یکی از روش‌ها و ابزارهای جدید و پر بازده برای انتقال محتوای تبلیغاتی محسوب می‌شود؛ طوری که جذابیت و بازدهی آن از دیگر روش‌های تبلیغاتی نیز بیشتر است.

.

تیزر تبلیغاتی

تبلیغات یکی از اولیه ترین و اصولی ترین عناصر شناخته شدن در میان مشتریان است در این میان داشتن تیزر تبلیغاتی به خصوص برای محصولات جدید مانند یک سکوی پرتاب استتیزر تبلیغاتی چیست؟امروزه با گسترش تکنولوژی، تبلیغات از شکل سنتی خود فاصله گرفته و تبلیغات بصری در رسانه های تصویری محبوبیت گسترده ای پیدا کرده است. هر کسب و کاری چه برای معرفی چه برای جا انداختن محصولش نیازمند تبلیغات است و طبق آمار، افراد تبلیغات بصری را به انواع دیگر ترجیح می دهند خصوصا اگر داستانی پشت آن نهفته باشد.

تیزر تبلیغاتی نوعی آگهی است که قبل از آگاهی کامل راجع به محصولی، در قالب ویدیو، عکس، ایمیل و … ظاهر می شود و تلاشش این است که با سرنخ دادن و نشانه، حس کنجکاوی بیننده را در مورد محصول بر انگیزد. تیزر تبلیغاتی معمولا کوتاه و خلاصه است و اطلاعات زیادی در اختیار بیننده نمی گذارد و در واقع هدفش این است تا زمان رونمایی کامل محصول، ذهن بیننده را مشغول کند. در این مرحله پیامی به شما منتقل شده است اما نصفه و نیمه و اصلا نمی دانید قرار است چه اتفاقی بیفتد یا اصلا محصول چیست و چه کارایی دارد.

در حالت کلی ۳ نوع تیزر تبلیغاتی وجود دارد:

تیزر تبلیغاتی رئال

تیزر تبلیغاتی انیمیشن

تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن

 

 

 

 

 

 

.

ویدیو معرفی محصول

ویدیوی محصول، ویدیویی است که ویژگی‌های محصول شما و نحوه عملکرد آن را نشان می‌دهد. این یک تاکتیک عالی برای استفاده در بازاریابی محصول است. شما باید در ویدیوی معرفی محصول تمام حسن ها و فواید آن را به تصویر بکشید، سایز، حجم، رنگ ها، مدل ها و… هر چه نیاز است که مشتری وقتی حضوری می خواهد محصول را بخرد و ذهنش را درگیر می کند شما در ویدیو به او نشان بدهید. زمان ویدیوی محصول نباید خیلی طولانی باشد و ما به شما توصیه می کنیم حداکثر 5 دقیقه باشد زیرا هر چه شما بتوانید با تکنیک های جلوه های ویژه کامپیوتری و تدوین کلیپ معرفی محصولتان حرف های بیشتری را به مخاطب برسانید جذاب تر و پرطرفدار تر می باشد.

.

ویدیو آموزشی و محتوا

امروزه تولید محتوای آموزشی به یکی از مهم‌ترین و اساسی ترین فعالیت ها دانشگاه ها و مراکز علمی تبدیل شده است. تیم های زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که یا به صورت دولتی و یا با استفاده از بودجه‌های شرکتی و حتی شخصی اقدام به تولید محتوای آموزشی می کنند تا سطح معلومات افراد را ارتقا دهند.

برای ساخت فیلم آموزشی در تولید محتوای الکترونیکی روش های مختلفی وجود داره. به عنوان مثال برای ساخت فیلم آموزشی یک نرم افزار روش تولید فیلم با روش ساخت فیلم برای آموزش خیاطی کاملا متفاوت است.

برای تولید فیلم آموزشی در مرحله اول باید سناریو نویسی حرفه ای در محتوای الکترونیکی رو آموزش ببینید تا بتوانید سناریو نویسی کنید و به صورت بداهه یا از روی کتاب شروع به ضبط فیلم نکنید.

آنونس:

در فرهنگ ما به جای کلمه آنونس بیشتر از کلمه ی تیزر استفاده می شود. تیزر تبلیغاتی در معنای لغوی به معنی اذیت کردن است. اما منظور از اذیت کردن اذیت کردن افکار است یعنی ما با پخش یک ویدئوی کوتاه ذهن را درگیر موضوع یا موضوعاتی می کنیم و از این روش برای بیان و پیام برند خود استفاده می کنیم.

در قانون اصلی تیزر این ویدئوی تصویری باید در چند بخش یعنی به صورت سریالی تولید شود . مثلا در ویدئوی اول تیزر بخشی از یک موضوع معرفی و بیننده مشتاق به دیدن قسمت بعدی تیزر تبلیغاتی می شود.

مستند:

پخش مستند تبلیغاتی به عنوان یکی از مهمترین و قدرتمند ترین ابزار اثرگذاری در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان نسبت به محصولات، برندها و شرکت ها شناخته می شوند. آگهی تلویزیونی مناسب و بکارگیری به موقع رسانه جهت انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطبین و مشتریان بازار هدف می تواند مرحله معرفی و یا رشد از چرخه عمر محصول را با سرعت بالایی طی نماید. در میان انواع تبلیغات ( رسانه ای، محیطی، چاپی و … ) کماکان آگهی تلویزیونی که زیر مجموعه تبلیغات رسانه ای است بیشترین تاثیر گذاری را روی مخاطبین  می گذارند.

کانون تبلیغاتی روزدیدن ارائه دهنده تمامی خدمات تبلیغاتی محیطی و مجازی برای کسب و کار شما در سراسر کشور